Agnieszka Węglińska, Bogusław Węgliński (redakcja)
New media in popuworld – tools, threats and social phenomena
Aktualne i interesujące spojrzenie na współczesny świat postrzegany przez pryzmat różnorodnie przejawiającego się populizmu. Zdaniem reprezentującej różne perspektywy badawcze i ośrodki naukowe grupy autorów – wspólnym mianownikiem ich poszukiwań są przewijające się we wszystkich artykułach nowe media.
Mogą się one stać w tym kontekście zarówno narzędziem prawdy, jak i orężem destrukcji. Są przy tym bardzo egalitarne. Używa ich zarówno młodzież szkolna i studenci, jak i politycy wszystkich opcji. Braku aktywności w nowych mediach nie wyobrażają sobie współcześnie organizacje terrorystyczne, a tym bardziej zwalczające je służby. Popularność nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych przenosi się także na wybory (nie tylko polityczne) dokonywane przez współczesne społeczeństwa. Już teraz widać z perspektywy lat zmiany społeczne, do jakich doprowadziła łatwość dostępu do informacji. Pewnym zagrożeniem jest jedynie to, że z powodzi informacji możemy nie wyłowić tego, co ważne i cenne, że może umknąć nam to w bezmiarze cyberprzestrzeni.
26.00 PLN
40.00 PLN
w tym VAT 5%
Dostępność: TAK
Recenzje produktu
- Śląsk
- Nauki filologiczne
- Nauki o historii, kulturze i religii
- Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
- Nauki społeczne i prawne
- Nauki matematyczno-przyrodnicze
- Sztuka i architektura
- Medycyna
- Sport
- Książki w językach obcych
- Literatura piękna
- Książki dla dzieci i młodzieży
- Literatura faktu
- Albumy i katalogi
- Podręczniki
- Poradniki, przewodniki, leksykony
- Serie wydawnicze
- Czasopisma
- E-booki
- OUTLET
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Open Access