Szukaj produktu:

Wpisanie znaku 'spacji' zainicjuje wczytanie podpowiedzi.

Chcesz skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki?
Kliknij tutaj.


Szukaj w serwisie:

Big Data. Digital Marketing and Trendwatching

Autor: Agnieszka Dytman-Stasieńko, Agnieszka Węglińska (redakcja)


Rosnąca i krytyczna rola danych zarówno w sferze globalnej, jak i w życiu społeczeństw oraz jednostek wymaga pogłębionego namysłu w perspektywie teoretycznej i praktycznej.

Przykładem takiej refleksji jest niniejsza publikacja, prezentująca teksty specjalistów w zakresie komunikacji i wizerunku w sieci, analizujących relacje między dynamicznie rozwijającą się datasferą a polityką, marketingiem internetowym, dziennikarstwem czy prognozowaniem trendów. Szybkie rozszerzanie się datasfery stawia nowe wyzwania zarówno przed społeczeństwami, jak i jednostkami – wyzwania dotyczące bezpieczeństwa danych, ich analizy i interpretacji, funkcjonowania w środowisku danych. Teksty składające się na tom Big Data. Digital Marketing and Trendwatching stanowią propozycję odpowiedzi na kolejne wyzwania świata danych.

 

 

Open Access

 

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.