Szukaj produktu:

Wpisanie znaku 'spacji' zainicjuje wczytanie podpowiedzi.

Chcesz skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki?
Kliknij tutaj.


Szukaj w serwisie:

Big Data. Digital Marketing and Trendwatching

Autor: Agnieszka Dytman-Stasieńko, Agnieszka Węglińska (redakcja)


Rosnąca i krytyczna rola danych zarówno w sferze globalnej, jak i w życiu społeczeństw oraz jednostek wymaga pogłębionego namysłu w perspektywie teoretycznej i praktycznej.

Przykładem takiej refleksji jest niniejsza publikacja, prezentująca teksty specjalistów w zakresie komunikacji i wizerunku w sieci, analizujących relacje między dynamicznie rozwijającą się datasferą a polityką, marketingiem internetowym, dziennikarstwem czy prognozowaniem trendów. Szybkie rozszerzanie się datasfery stawia nowe wyzwania zarówno przed społeczeństwami, jak i jednostkami – wyzwania dotyczące bezpieczeństwa danych, ich analizy i interpretacji, funkcjonowania w środowisku danych. Teksty składające się na tom Big Data. Digital Marketing and Trendwatching stanowią propozycję odpowiedzi na kolejne wyzwania świata danych.

Open Access

 

Przystępność tekstów urzędowych w internecie

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.