Beata Ociepka, Justyna Woźna
Niemiecki wydawca – polski czytelnik. Prasa niemieckich wydawców w debacie publicznej
W działalności medialnej aspekt gospodarczy nakłada się na aspekt polityczny i kulturalny. W podtekście zawsze też znajduje się pytanie o wpływ treści mediów na tożsamość kulturową odbiorców. Charakter, a zwłaszcza historia stosunków polsko-niemieckich powodują, że inwestycje firm niemieckich na tak wrażliwym rynku jak media mogą budzić obawy. Autorki książki na przykładzie koncernu Axel Springer i wydawnictwa Verlagsgruppe Passau próbują ustalić, jaką rolę w debacie publicznej w Polsce pełni prasa niemieckich wydawców.
25.00 PLN
41.00 PLN
w tym VAT 5%
Dostępność: TAK
- Śląsk
 - Nauki filologiczne
 - Nauki o historii, kulturze i religii
 - Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
 - Nauki społeczne i prawne
 - Nauki matematyczno-przyrodnicze
 - Sztuka i architektura
 - Medycyna
 - Sport
 - Książki w językach obcych
 - Literatura piękna
 - Książki dla dzieci i młodzieży
 - Literatura faktu
 - Albumy i katalogi
 - Podręczniki
 - Poradniki, przewodniki, leksykony
 - Serie wydawnicze
 - Czasopisma
 - E-booki
 - OUTLET
 - Promocje
 - Nowości
 - Bestsellery
 - Open Access
 














