Michael Fleischer
Koncepty – elementy sterujące komunikacji
Publikacja prezentuje wyniki pierwszych badań na temat konceptów komunikacyjnych funkcjonujących w dwóch językach (polskim i niemieckim).
Autor podejmuje próbę rozgraniczenia trzech wielkości słów (w ich rozumieniu leksykalnym), następnie konstruktów oraz właśnie konceptów komunikacyjnych. Wyróżnia w rezultacie badania cztery podstawowe klasy takich konceptów, które zostają następnie skorelowane zarówno z programami komunikacji, jak i z modalnościami komunikacji oraz ich modusami.
14.00 PLN
34.00 PLN
w tym VAT 5%
Dostępność: TAK
Recenzje produktu
- Śląsk
 - Nauki filologiczne
 - Nauki o historii, kulturze i religii
 - Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
 - Nauki społeczne i prawne
 - Nauki matematyczno-przyrodnicze
 - Sztuka i architektura
 - Medycyna
 - Sport
 - Książki w językach obcych
 - Literatura piękna
 - Książki dla dzieci i młodzieży
 - Literatura faktu
 - Albumy i katalogi
 - Podręczniki
 - Poradniki, przewodniki, leksykony
 - Serie wydawnicze
 - Czasopisma
 - E-booki
 - OUTLET
 - Promocje
 - Nowości
 - Bestsellery
 - Open Access
 














