Agnieszka Dytman-Stasieńko, Agnieszka Węglińska (redakcja)
Big Data. Digital Marketing and Trendwatching
Rosnąca i krytyczna rola danych zarówno w sferze globalnej, jak i w życiu społeczeństw oraz jednostek wymaga pogłębionego namysłu w perspektywie teoretycznej i praktycznej.
Przykładem takiej refleksji jest niniejsza publikacja, prezentująca teksty specjalistów w zakresie komunikacji i wizerunku w sieci, analizujących relacje między dynamicznie rozwijającą się datasferą a polityką, marketingiem internetowym, dziennikarstwem czy prognozowaniem trendów. Szybkie rozszerzanie się datasfery stawia nowe wyzwania zarówno przed społeczeństwami, jak i jednostkami – wyzwania dotyczące bezpieczeństwa danych, ich analizy i interpretacji, funkcjonowania w środowisku danych. Teksty składające się na tom Big Data. Digital Marketing and Trendwatching stanowią propozycję odpowiedzi na kolejne wyzwania świata danych.
- Śląsk
- Nauki filologiczne
- Nauki o historii, kulturze i religii
- Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
- Nauki społeczne i prawne
- Nauki matematyczno-przyrodnicze
- Sztuka i architektura
- Medycyna
- Sport
- Książki w językach obcych
- Literatura piękna
- Książki dla dzieci i młodzieży
- Literatura faktu
- Albumy i katalogi
- Podręczniki
- Poradniki, przewodniki, leksykony
- Serie wydawnicze
- Czasopisma
- E-booki
- OUTLET
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Open Access