Szukaj produktu:

Wpisanie znaku 'spacji' zainicjuje wczytanie podpowiedzi.

Chcesz skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki?
Kliknij tutaj.


Szukaj w serwisie:

Grimmosfera_Baner_poprawiony_2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WIĘCEJ ⇒

Na_ulicach_Antologia_Hanus_.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WIĘCEJ

Dies_Irae_Baner.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WIĘCEJ ⇒

Nowa rozprawa przeciw kobietom, która dowodzi, że nie są one ludźmi

Nowa rozprawa przeciw kobietom, która dowodzi, że nie są one ludźmi

Valens Acidalius

Ta książka wywołała skandal w XVI wieku,
ale także i dziś wzbudza emocje.
Anonimowy autor, odwołując się do całego zespołu
przemyślnie dobranych cytatów biblijnych,
z wielką pasją dowodzi, iż kobiety nie są ludźmi.

WIĘCEJ
CZOCHRALSKI_Baner.jpg

 

 

 

 


 

 

 

SPRAWDŹ
WITKIEWICZ_Baner_NAGRODA.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 



WIĘCEJ INFORMACJI

Strona w przebudowie. W wypadku problemów z dotarciem do poszukiwanych informacji prosimy o kontakt mailowy:

wydawnictwo@atutoficyna.pl

Kazimierz Perechuda

User Experience. Coaching Approach


Prezentowana książka dostarcza narzędzia coachingowego wsparcia klienta w procesach doskonalenia procesów konsumpcji zakupionych produktów i usług, które zgodnie z paradygmatem marketingu postmodernistycznego zorientowane są na rozwiązywanie problemów klienta.

W tomie prezentowane są łańcuchy wartości dla klientów syntetyzujące dwa podejścia: digitalny User Experience (zakupy internetowe) oraz coachingowy User Experience (wsparcie klienta w procesie rozwiązywania jego problemów). Czytelnik znajdzie tu koncepcje, modele User Experience, metody coachingowe, scenariusze, przypadki decyzyjne umożliwiające klientowi szybką analizę, badanie, odkrywanie, uczenie się oraz pozyskanie ukrytej wiedzy oraz informacji na temat użyteczności produktów i usług.


The presented book provides coaching tools for customer support in the processes of improving the consumption processes of purchased products and services, which, in accordance with the paradigm of postmodern marketing, are oriented towards solving customer problems.
The volume presents value chains for customers synthesizing two approaches: digital User Experience (online shopping) and coaching User Experience (customer support in the process of solving his problems). The reader will find here concepts, User Experience models, coaching methods, scenarios, decision cases enabling the client to quickly analyze, research, discover, learn and acquire hidden knowledge and information about the usefulness of products and services.

 

Współwydawca: Neisse Verlag Dresden, ISBN 978-3-86276-328-3

 

30.00 PLN

40.00 PLN

w tym VAT 5%


Dostępność: TAK

ilość

Recenzje produktu

Open Access

 

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.