Szukaj produktu:

Wpisanie znaku 'spacji' zainicjuje wczytanie podpowiedzi.

Chcesz skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki?
Kliknij tutaj.


Szukaj w serwisie:

Dziecko w sytuacjach uczenia się. Stan i perspektywy badań

Autor: Elżbieta Jezierska-Wiejak, Joanna Malinowska (redakcja)


Problematyka uczenia się dziecka poruszana w niniejszym tomie jest kontynuacją rozważań zawartych w książce "Dziecko w sytuacjach uczenia się. Konteksty i przestrzenie edukacyjne”.

Przyjęte w niej trzy założenia: dziecko jest zawsze w sytuacji uczenia się, które stanowi proces o wielowymiarowej strukturze, zaś kontekst tej sytuacji jest zależny od subiektywnego sposobu widzenia i interpretacji rzeczywistości – stanowią i w tym opracowaniu płaszczyznę odniesienia. Książce m.in. artykuły: Marzenny Magdy-Adamowicz „Efektywność dydaktyczna twórczego pedagogicznie nauczyciela”, Haliny Dmochowskiej „Przygotowanie dziecka do edukacji przedszkolnej”, Marty Kondrackiej-Szali „Przedszkolak w świecie muzyki – refleksje teoretyczno-praktyczne, Agnieszki Jędrzejowskiej „Sposoby uczenia się dzieci z zespołem Downa”, Arkadiusza Urbanka „Uczenie się zachowań szkodliwych dzieci z rodzin patogennych”.

 

 

    Ten produkt jest niedostępny dla koszyka.

    Open Access

     

    Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.