Szukaj produktu:

Wpisanie znaku 'spacji' zainicjuje wczytanie podpowiedzi.

Chcesz skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki?
Kliknij tutaj.


Szukaj w serwisie:

Kompetencje komunikacyjne nauczycieli jako wyznacznik poczucia podmiotowości uczniów w szkole

Autor: Joanna Malinowska


Diagnoza – biograficzny wymiar ich u/formowania

Chęć znalezienia odpowiedzi na pytanie: jak nauczyciele są przygotowani do urzeczywistniania komunikacyjnego modelu edukacji, stała się bezpośrednim powodem do przeprowadzenia badań nad kompetencjami komunikacyjnymi nauczycieli. Autorka pracy rozpatruje je w kontekście poczucia podmiotowości uczniów w oparciu o współczesne teorie pedagogiczne.

 

 

 

    12.00 PLN

    25.00 PLN

    w tym VAT 5%


    Dostępność: TAK

    ilość

    Open Access

     

    Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.