Szukaj produktu:

Wpisanie znaku 'spacji' zainicjuje wczytanie podpowiedzi.

Chcesz skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki?
Kliknij tutaj.


Szukaj w serwisie:

Cross-Border Interactions. Polish-German Stereotype: Media Image and Change

Autor: Joanna Lutostańska, Anna Rzym (redakcja)


Książka jest plonem konferencji Interactions with the Others, która odbyła się 25-26 marca 2010 r. we Wrocławiu.

W publikacji m.in. o postrzeganiu polskim i niemieckim w rejonie przygranicznym, o stereotypach polsko-niemieckich w mediach (czy zawsze odzwierciedlają nastawienie społeczne?), o międzynarodowych zawodach sportowych, które pozwalają na budowanie pozytywnych relacji, i o specyficznym charakterze mniejszości tureckiej w Niemczech.

 

 

    15.00 PLN

    25.00 PLN

    w tym VAT 5%


    Dostępność: TAK

    ilość

    Open Access

     

    Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.