Szukaj produktu:

Wpisanie znaku 'spacji' zainicjuje wczytanie podpowiedzi.

Chcesz skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki?
Kliknij tutaj.


Szukaj w serwisie:

Teorie komunikacji i mediów 5

Autor: Marek Graszewicz (redakcja)


Tom jest w zasadzie kontynuacją wszystkich zasadniczych tendencji teoretycznych, które pojawiły się w poprzednich tomach serii.

Przeważające w nim wątki konstruktywistyczne nie oznaczają raczej, by ta metoda badawcza stawała się w komunikacjonizmie dominująca. Wynika to raczej z faktu, że to jeden ze sposobów badania komunikacji, zyskujący na atrakcyjności, szczególnie wśród badaczy pokoleń młodszych, a tacy są głównie autorami zamieszczonych tu tekstów.

 

 

Ten produkt jest niedostępny dla koszyka.

Open Access

 

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.