Szukaj produktu:

Wpisanie znaku 'spacji' zainicjuje wczytanie podpowiedzi.

Chcesz skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki?
Kliknij tutaj.


Szukaj w serwisie:

Teorie komunikacji i mediów 3

Autor: Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębski (redakcja)


Tom charakteryzuje się różnorodnością stanowisk badawczych, a także wyraża pewne dające się zaobserwować w wiedzy o komunikacji proporcje między rozważaniami teoretycznymi a badaniami empirycznymi.

Redaktorzy nie traktują ich jako konkurencyjnych, gdyż uważają, że nie ma dobrych badań empirycznych bez leżących u ich podstaw teorii, nie ma też teorii, które mogą być swobodnie zawieszone w empirycznej próżni. Widać jednak wyraźnie, że coraz większa grupa badaczy skłonna jest przychylać się ku konstruktywizmowi w badaniach komunikacji.

 

 

Ten produkt jest niedostępny dla koszyka.

Open Access

 

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.