Szukaj produktu:

Wpisanie znaku 'spacji' zainicjuje wczytanie podpowiedzi.

Chcesz skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki?
Kliknij tutaj.


Szukaj w serwisie:

Spotkanie z Krzysztofem Czają

Spotkanie z Krzysztofem Czają

Zapraszamy do wrocławskiego Klubu pod Kolumnami na spotkanie autorskie z Krzysztofem Czają połączone z promocją jego książki pt. Jeszcze wyrosną skrzydła aniołom z Nadodrza…. Rozmowę z pisarzem poprowadzi Joanna Tomaszek. Po spotkaniu można będzie kupić książkę z autografem autora.

 

Klub Pod Kolumnami, pl. św. Macieja 21 (sala widowiskowa), 6 listopada 2021, godz. 18. 00

Wstęp wolny!

Baner_na_spotkanie_GLOSOWANIE-2.jpg

 

 

 

 












WIĘCEJ INFORMACJI

 

 

 

 

 

Bestiarium staropolskie

Bestiarium staropolskie

Publikacja obejmuje partie poświęcone zwierzętom lądowym (zarówno domowym, jak i dzikim) oraz stworzeniom wodnym. Pojawiające się w tych księgach krótkie charakterystyki poszczególnych gatunków, poprzedzające instruktarz dotyczący ich leczniczej użyteczności, należą do najwcześniejszych w piśmiennictwie polskim i jako takie stanowią ważne świadectwo ówczesnej wiedzy zoologicznej.

WIĘCEJ
Requiem_dla_Wroclawia_baner.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WIĘCEJ
Nowe Ateny. Jadów i czartowskich zdrad matka Thessalia

Nowe Ateny. Jadów i czartowskich zdrad matka Thessalia

Benedykt Chmielowski

Jadów i czartowskich zdrad matka Thessalia to dotyczący magii rozdział z części trzeciej Nowych Aten – sławnej encyklopedii księdza Benedykta Chmielowskiego, wydanej drukiem w połowie XVIII wieku.

WIĘCEJ

Strona w przebudowie. W wypadku problemów z dotarciem do poszukiwanych informacji prosimy o kontakt mailowy: wydawnictwo@atutoficyna.pl

User Experience. Coaching Approach

Autor: Kazimierz Perechuda


Prezentowana książka dostarcza narzędzia coachingowego wsparcia klienta w procesach doskonalenia procesów konsumpcji zakupionych produktów i usług, które zgodnie z paradygmatem marketingu postmodernistycznego zorientowane są na rozwiązywanie problemów klienta.

W tomie prezentowane są łańcuchy wartości dla klientów syntetyzujące dwa podejścia: digitalny User Experience (zakupy internetowe) oraz coachingowy User Experience (wsparcie klienta w procesie rozwiązywania jego problemów). Czytelnik znajdzie tu koncepcje, modele User Experience, metody coachingowe, scenariusze, przypadki decyzyjne umożliwiające klientowi szybką analizę, badanie, odkrywanie, uczenie się oraz pozyskanie ukrytej wiedzy oraz informacji na temat użyteczności produktów i usług.


The presented book provides coaching tools for customer support in the processes of improving the consumption processes of purchased products and services, which, in accordance with the paradigm of postmodern marketing, are oriented towards solving customer problems.
The volume presents value chains for customers synthesizing two approaches: digital User Experience (online shopping) and coaching User Experience (customer support in the process of solving his problems). The reader will find here concepts, User Experience models, coaching methods, scenarios, decision cases enabling the client to quickly analyze, research, discover, learn and acquire hidden knowledge and information about the usefulness of products and services.

 

Współwydawca: Neisse Verlag Dresden, ISBN 978-3-86276-328-3

 

40.00 PLN

w tym VAT 5%


Dostępność: TAK

ilość

Open Access

 

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.