Szukaj produktu:

Wpisanie znaku 'spacji' zainicjuje wczytanie podpowiedzi.

Chcesz skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki?
Kliknij tutaj.


Szukaj w serwisie:

Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębski (redakcja)

Teorie komunikacji i mediów 1


W przeciwieństwie do dwóch ostatnich dekad XX w. współczesne teorie komunikowania i mediów wydają się nawet czytelnikowi dobrze zorientowanemu w rozległości współczesnej refleksji naukowej na ten temat wprost nieobjęte.

Prezentowany zbiór nie stanowi systematycznego wykładu teoretycznego ani też nie rości sobie pretensji do ogarnięcia wszystkich aspektów komunikowania. Jest jednak publikacją ciekawą i swoiście instruktażową.  Czytany korpus tekstów redaktorzy złożyli nie w strukturalną całość, lecz w intrygujący almanach naukowy z rozpoznawania współczesności mediów zarówno klasycznych, jak i zdigitalizowanych.

 

 

Ten produkt jest niedostępny dla koszyka.

Recenzje produktu

Open Access

 

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.